Graduació FP Grau Superior

El divendres, dia 22 de juny, va tindre lloc en el nostre centre la Graduació dels alumnes de 2ncurs dels cicles formatius professionals de Grau Superior. Un gran dia de celebració que va quedar reflectit en el seu somriure. Van ser els tutors de cadascun dels grups els qui, després de les paraules d’alé i carinyo de la directora del centre, Raquel Morillo, i els parlaments de l’alumnat, Eloy Granell, María Sales, Alina Ciochinda, van entregar un diploma.
Veiem en el carrusel les fotos dels grups dels ja Tècnics/as en:
🧪🧫Laboratori Clínic i Biomèdic, del torn diürn, amb les seues tutores Séfora Sáez i Gracia Manrique;
🧫🧪Laboratori Clínic i Biomèdic, del torn de #vesprada, amb les seues tutores Victoria i Amalia Valiente;
🗂️📝Documentació i administració sanitària, amb les professores Charo Santatecla i Mari González;
📐📏Projectes d’Edificació, amb la seua tutora Ana Agustín.
Va tancar l’acte el cap d’estudis, Jorge Solaesa, amb unes breus paraules.