Fase II

Aquesta setmana el centre entra en Fase II, que segons el Pla per a la transició cap a la nova normalitat permet obrir el centre i que a més de les activitats previstes per a la fase I es desenvolupen les activitats següents:

• El professor pot organitzar, mitjançant una cita prèvia, activitats específiques presencials de tutories individuals, resolució de dubtes, lliurament o recepció de material per a l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO, 1r de Batxillerat 1r FPB, 1r GM i 1r GS.
  • Per a l’alumnat de 4t d’ESO, 2n de Batxillerat, 2n GM i 2n GS, les activitats assenyalades abans, més alguna activitat de reforç, les podran organitzar individualment o en grups reduïts de màxim 10 alumnes.
  • Per a l’organització d’aquestes activitats, els centres comunicaran a les famílies el dia i hora en què es duran a terme.

Horari d’atenció 9:00 a 13:00 hores

Per accedir al centre cal portar mascareta obligatòriament i mantenir la distància de seguretat marcada.