Estada formativa projecte Erasmus+ K102

Tres alumnes de l’IES Matilde Salvador iniciaran una estada formativa, d’un mes de durada, el 9 de març de 2021 dins el projecte Erasmus+ K102 del Consorci de l’STEPV del què l’IES forma part.

Les alumnes que participaran en el projecte “Business and inclusivament training our future of VET in Europe” són:

• Patricia Tàrrega Troncho, alumna de l’CFGM Tènic en Emergències Sanitàries, que realitzarà les pràctiques a la Creu Groga a Ancona
  • Ángela Giménez Losilla i M. José García Mora, alumnes de l’CFGM Tècnic en Farmàcia i Parafarmàcia, que desenvoluparan les seves activitats de formació en farmàcies de la localitat italiana de Pésaro.

La coordinació dels projectes Erasmus+ de l’IES Matilde Salvador segueix apostant per la internacionalització de l’ensenyament i per donar oportunitats al seu alumnat.