Avís famílies, curs 24-25

PUBLICADES LES CONVOCATÒRIES D’AJUDES DE MENJADOR i TRANSPORT ESCOLAR COL·LECTIU I INDIVIDUAL 2024/2025

A partir de dilluns 1 de juliol i fins el 5 de juliol en horari de 09:00h a 13:00h. ‼️

🔵 Podeu portar els esborranys signats pels pares, mares o tutors legals de l’alumnat que siguen usuaris de l’aplicació informàtica ITACA-Web Família en l’apartat de TRÀMITS.

🔵 Podreu accedir a esta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud, en què constaran pregravades les dades que tinga en poder esta administració. Si les persones sol·licitants estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborrany al centre. Per contra, si alguna de les dades que figuren a l’esborrany és errònia, s’ha d’imprimir i assenyalar la circumstància que canvia a l’apartat G de l’esborrany, i presentar este al centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

🔵 Si l’alumnat encara està en tràmit de matrícula, per ser de nou ingrés, la tramitació de l’ajuda es realitzarà en el moment de la matrícula, així com aquelles famílies que sol·liciten l’ajuda per primera vegada, que podran portar la sol·licitud emplenada al centre presencialment durant el termini publicat.

🟣 L’alumnat que el curs 2024/2025 cursarà estudis postobligatoris per primera vegada ha d’emplenar la sol·licitud de transport novament.

⁉️ En cas de no poder accedir a l’aplicació o necessitar ajuda podeu contactar amb nosaltres per telèfon 964336090 o per correu electrònic 12004400.secretaria@edu.gva.es

Enllaç de la GVA:

Míriam Ferreres Subirats