Comiat 4t ESO (curs 23-24)

El dijous dia 13 de juny de 2024 es va fer un xicotet acte de tancament de curs i d’etapa per a l’alumnat de 4t d’ESO. Es va aprofitar per lliurar-los les orles.

Promoció de 4t ESO de l’IES Maestrat – Curs 23-24 -Alumnat

L’alumnat va aprofitar l’estada a l’escenari per dedicar unes paraules al professorat.

L’acte va acabar amb un parlament de la directora dedicat a l’alumnat que tancava l’etapa a l’IES Maestrat i amb una intervenció de la banda de Música.

Discursos:
     - Directora Feli Villalta: enllaç PDF

Un any més, l’IES Maestrat ha fet una celebració senzilla i planera per reconèixer davant tot l’alumnat el mèrit que té acabar una etapa amb èxit i acomiadar al jovent que finalitza els seus estudis a l’institut.

Alumnat de 4t d’ESO

Vídeo de l’acte

Cal destacar que els actes de l’IES Maestrat estan amenitzats per l’alumnat del centre que toca a les bandes municipals, donant un toc de distinció i formant una gran banda de música.

Redacció: Feli Villalta
Fotografia: Mingo Vidal