Erasmus+ 2021 (Norway)

Del 4 al 8 de setembre de 2023, dues professores de l’IES Maestrat vam tindre l’oportunitat de viatjar a Noruega, gràcies al programa Erasmus +, per visitar diversos centres educatius i empreses de la zona de More and Romsdal, un dels onze comptats del país noruec.

Va ser una visita molt interessant perquè vam poder aprendre sobre el funcionament del sistema educatiu noruec, especialment la formació professional, i la seva relació en el món laboral. A més a més, vam poder establir llaços per a projectes futurs com, per exemple, pràctiques formatives de l’alumnat.

Vam quedar meravellades del país, de la seva cultura i de la seva gent, doncs ens van acollir d’allò més bé. La veritat és que va ser una experiència molt enriquidora.

➡️ Exposició resum del viatge a Ålesund (Norway 🇳🇴)

English version

From the 4th to the 8th of September, two teachers from IES Maestrat High School had the opportunity to travel to Norway thanks to the Erasmus + programme. We visited several companies and upper secondary schools with vocational programmes in the area of More and Romsdal, one of the eleven counties of the Norwegian country.

It was a very interesting visit because we were able to learn about the Norwegian education system, especially vocational training, and how it is related to the labour world. Furthermore, we managed to establish contacts for future projects, such as students’ internships.

We were fascinated by the country, its culture and its people. In fact, they were excellent hosts. It was a very enriching experience for us.