Graduació de cicles formatius

El passat 21 de juliol de 2023 es va celebrar l’acte de graduació de l’alumnat que finalitzava els diferents cicles formatius que s’imparteixen al centre, famílies professionals d’administració i gestió i d’informàtica i comunicacions. Es va aprofitar l’acte per a fer un reconeixement a l’alumnat que forma part del projecte de mediació del centre.

El professorat de tutoria va lliurar les orles a l’alumnat dels segons cursos dels cicles formatius que finalitzaven la seva etapa al centre.

Tant els tutors/es com la direcció del centre van voler dedicar unes paraules de suport i agraïment a l’alumnat que finalitzava la seva etapa viscuda a l’IES Maestrat.

Des de l’IES Maestrat els hi volem desitjar una exitosa incorporació al món laboral. A aquells que segueixin amb estudis superiors als cursats, que continuen amb l’esforç i amb l’esperit de millora continua mostrat al centre.

Equip directiu

Vídeo de l’acte, 21 juny 2023.