Vídeos diversos

Foto collage de l’alumnat alemany de l’institut IGS Springe, intercanvi 2019-2020

La professora alemanya, Frauke Altmeyer, ha tingut el detall d’enviar-nos un foto collage amb el seu alumnat per donar-nos ànim davant la situació actual que estem vivint a causa de la crisi del coronavirus, motiu pel qual l’intercanvi ha hagut de ser suspés. Ens hem emocionat molt de veure les fotos dels nostres companys i companyes alemanys, sobretot perquè eixa setmana hauria d’haver tingut lloc l’intercanvi.

Fotocollage IntercanviAlemanya

L’alumnat de l’intercanvi ha elaborat un vídeo per a enviar ànims a l’alumnat d’aquell Institut:

Un grup de tres alumnes de 4ESO (CAAP), Inés Albert, María Giner i Gisela Roca dirigides per la professora Inés Martí van presentar el següent vídeo al concurs de ciència anomenat REACCIONA (https://www.cac.es/es/web/reacciona.html) convocat per la Secció Territorial de València de la Reial Societat Espanyola de Química (RSEQ-VAL) i la Ciutat de les Arts i les Ciències. Aquest treball ha guanyat el segon premi.

Finalment un projectes dirigit pel professor d’educació física Joan Ortí

Un aprenentatge servei virtual des de l’Educació Física en temps de confinament pel COVID-19. els estudiants del 1r curso de Batxillerat van ajudar als seus companys de 3r y 4t curs de l’ESO a desenvolupar les seues habilitats, fer exercici físic, evitar la sensació de solitud, usar noves tecnologies, etc. en el període de confinamient. Els estudiants de 1r de Batxillerat van desenvolupar altres coneximents sobre la Educació Física, la reflexió sobre les seues tasques, la solidaritat, el traball en equip . . .

L’IES Maestrat ha sigut l’elegit entre un centenar de centres educatius de tota la Comunitat Valenciana amb el premi EAR 2020. El treball diari de l’alumnat coordinat per totes les tutores i tutors, la implicació dels departaments de Dibuix amb Jose Baixauli i Valencià amb Rosa Monfort , la gestió de menjador responsabilitat de Núria Carod, la coordinació de sostenibilitat representada per Feli Villalta i el suport de la direcció