Mesures d’atenció educativa

Davant la situació d’emergència decretada per l’Estat espanyol, ens posem en contacte amb les famílies de l’IES Maestrat per comunicar-vos que l’atenció a l’alumnat per part de tot el professorat del centre es realitzarà per mitjans electrònics, que són el correu corporatiu de l’alumnat (p. ex. marina.lopez @ iesmaestat.es), amb el corresponent Classroom i Drive i, en alguns casos, la plataforma Aules, a partir del 18 de març de 2020.

L’horari d’atenció del centre serà de 10:00h a 12:00h de dilluns a divendres lectius (tel. 616184927). No es contestarà al telèfon fix durant del període de confinament. Excepcionalment, es podrà atendre personalment un representant legal de l’alumnat amb cita prèvia, que caldrà concertar per telèfon.

Recordeu que és convenient que l’alumnat mantinga rutines diàries de treball durant el període lectiu de confinament i que les famílies els feu l’acompanyament pertinent.