Matriculació 4ºESO

Vosté emplenarà el formulari de matrícula per a 4tESO. A més d'emplenar els camps que se sol·liciten haurà d'enviar la documentació requerida. Llija atentament el formulari perquè no oblide res. Si té algun dubte pot trucar al telèfon del centre 966957305 o a través del correu de secretaria.

Si en enviar el formulari li ha faltat algun document el pot enviar al correu de la secretaria del centre 03015154.secretaria@edu.gva.es indicant en l'assumpte MATRÍCULA 4ºESO-Nom i cognoms de l'alumne.

Si hi haguera algun error en les dades aportades, el centre es posarà en contacte telefònic amb vostés per a solucionar-lo.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR (s'envia a través dels enllaços disposats dins del formulari)

• No és necessari aportar cap document nou llevat que existisca algun canvi respecte a la informació aportada en el curs anterior.
  • 1,5 € corresponents al segur escolar(ES PAGARÀ AL TUTOR AL SETEMBRE)

MATRICULA 4ºESO

"*" indica camps obligatoris

1. DADES PERSONALS DEL ALUMNE/DATOS PERSONALES DEL ALUMNO

Fecha de nacimiento:*

2. DADES PERSONALS DEL PARE/MARE/TUTOR //DATOS PERSONALES DEL PADRE/MADRE/TUTOR

Mare/madre/tutora

AVISO TELEFÓNICO

Pare/padre/tutor

AVISO TELEFÓNICO

Convivència familiar/Convivencia familiar

Emplene aquest apartat si existeix algun canvi respecte al que va posar en la fulla de matrícula del curs passat. / Rellene este apartado si existe algún cambio respecto a lo que puso en la hoja de matrícula del curso pasado.
MARQUE LES OPCIONS QUE CORRESPONGUEN / MARQUE LAS OPCIONES QUE CORRESPONDAN
Deixeu anar els fitxers aquí o
#Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.

3. DADES DE MATRÍCULA/DATOS DE MATRÍCULA

OPTATIVES/OPTATIVAS

Es cursarà una optativa però serà necessari seleccionar per ordre de preferència tres opcions (no sempre és possible donar a tot l'alumnat la primera opció triada). No podrà seleccionar-se la mateixa que s'ha triat com a primer idioma. / Se cursará una optativa pero será necesario seleccionar por orden de preferencia tres opciones (no siempre es posible dar a todo el alumnado la primera opción elegida). No podrá seleccionarse la misma que se ha elegido como primer idioma.

4. DOCUMENTACIÓ A APORTAR / DOCUMENTACIÓN A APORTAR

Deixeu anar els fitxers aquí o
    #Màx. grandària d'arxiu: 30 MB.

5. AUTORITZACIONS / AUTORIZACIONES

Seleccione aquelles opcions que autoritza. Només amb marcar la casella corresponent s'acceptarà l'autorització/sol·licitud. Davall té els arxius en els quals s'explica cadascuna d'elles./Seleccione aquellas opciones que autoriza. Sólo con marcar la casilla correspondiente se aceptará la autorización/solicitud. Debajo tiene los archivos en los que se explica cada una de ellas.

INFORMACIÓN, ARCHIVOS, AUTORIZACIONES

6. VALIDACIÓ I SIGNATURA / VALIDACIÓN Y FIRMA

En cas de NO CONVIVENCIA per motius de separació, divorci o situació anàloga, aquest full haurà d'esser signat pels dos progenitors / En caso de NO CONVIVENCIA por motivos de separación, divorcio o situación análoga, se tendrá que firmar por las dos.*
      DNI