Matriculació 1r FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

Vosté emplenarà el formulari de matrícula per a 1r FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA. A més d'emplenar els camps que se sol·liciten haurà d'enviar la documentació requerida. Llija atentament el formulari perquè no oblide res. Si té algun dubte pot trucar al telèfon del centre 966957305 o a través del correu de secretaria.

Si en enviar el formulari li ha faltat algun document el pot enviar al correu de la secretaria del centre 03015154.secretaria@edu.gva.es indicant en l'assumpte MATRÍCULA 1r FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA-Nom i cognoms de l'alumne.

Si hi haguera algun error en les dades aportades, el centre es posarà en contacte telefònic amb vostés per a solucionar-lo.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR (s'envia a través dels enllaços disposats dins del formulari)

• No és necessari aportar cap document nou llevat que existisca algun canvi respecte a la informació aportada en el curs anterior.
  • 1,5 € corresponents al segur escolar(ES PAGARÀ AL TUTOR AL SETEMBRE)

EL FORMULARIO DE MATRÍCULA ESTARÁ DISPONIBLE EN LA FECHA INDICADA.

Screenshot 2021-06-07 at 10-28-46 Ayuda_identidad doc - ayuda_identidad pdf