L’equip de Ràdio Coromines ha tingut el plaer i l’honor d’entrevistar a l’equip de Ràdio Benicarló. Al principi de curs vam visitar els estudis de Ràdio Benicarló, on ens van explicar com treballen, què els motiva a fer el seu treball i com veuen el futur de la ràdio. Ara, mesos després, han vingut ells i elles, l’equip de Joan, Ana i Clàudia, per a poder veure com treballem ací, què ens motiva a comunicar i què ens agradaria fer al futur. A més, tenim una entrevista molt completa, on es parla de menjar, d’esports, d’aficions, de motivacions i de figures referents per als membres dels dos equips. Us la recomane ja que el debat de la truita és molt interessant!
Moltíssimes gràcies per convidar-nos als vostres estudis i per vindre a veure el nostre! Esperem retrobar-nos prompte, en persona o per la ràdio! Bon estiu!











