POSEM EN MARXA LA BORSA DE TREBALL

A l'IES Joan Coromines hem posat en marxa una borsa de treball pel nostre alumnat i antic alumnat de cicles formatius de les famílies d'Administratiu, Informàtica i Esports.

Es tracta d'una borsa PRIVADA de LinkedIn, i el seu funcionament és el següent,

• Les empreses poden enviar ofertes de treball per correu electrònic a 12003390.fct@edu.gva.es, i el centre les penjarà a la borsa de treball perquè puguin ser consultades pels seus membres.
  • Alumnat i antic alumnat de cicles pot demanar formar part de la borsa de treball des del seu propi perfil de LinkedIn, indicant els cicles que han estudiat al nostre centre. Per tant, cal estar registrat en LinkedIn, haver completat el perfil personal (Educació, Experiència, Coneixements,...) i haver pujat una fotografia actual.

Per a inscriure's com a demandant d'ocupació (alumnat), cal  anar al menú Aplicacions/LinkedIn/Inscripció a la borsa o fer clic en el següent botó groc,