PROGRAMA DE COORDINACIÓ HORÀRIA AMB EL CONSERVATORI MESTRE FELIU

Programa de coordinació horària de l'IES Joan Coromines amb el Conservatori Mestre Feliu

logo-iesjc
Logo_Mestre_Feliu

El Conservatori Professional de Música Mestre Feliu i l'IES Joan Coromines desenvolupen des del curs 2013-2014 un projecte de coordinació horària per a l'alumnat que cursa simultàniament els Ensenyaments Professionals de Música i Educació Secundària Obligatòria o Batxillerat.

El projecte ha recorregut un llarg camí que ha beneficiat alumnat de tots dos centres. Els equips directius i docents que ho han seguit, avaluat i millorat, han treballat en l'evolució progressiva d'aquest programa que ha obtingut bons resultats en les diferents promocions en l'alumnat al llarg de tots aquests anys.

WhatsApp Image 2023-04-05 at 15.13.05(1)
BIGBAND2

L'alumnat en l’IES disposa d'un espai per a guardar els instruments, així com tres espais d'estudi.

Es dóna facilitat en la tramitació de convalidacions d'assignatures d'estudis musicals perquè l'assignatura de música i les matèries optatives es puguen convalidar amb les assignatures del conservatori, així com dur a terme la coordinació del disseny d'horari lectiu.

L’alumnat que cursa 5é o 6é curs dels ensenyaments professionals de Música pot matricular-se únicament de les matèries generals del bloc d’assignatures troncals de 1r o 2n curs de Batxillerat que trie, més l’assignatura Valencià Llengua i Literatura. S’intenta compactar l’horari d’aquest alumnat en les primeres o últimes franges horàries.

A més a més, a l'hora de l'admissió per a cursar estudis al nostre centre, d'entre els criteris que s'utilitzen per a establir el barem, s'inclou com a prioritari el de cursar estudis en el Conservatori.