PROJ BIG BAND COROMINES

Big Band Coromines

Tots els anys, exceptuant els que no ho ha permès la pandèmia del Covid19, celebrem una festa per a acomiadar-nos del curs.  Els actes més habituals són actuacions de l'alumnat, professorat, projeccions de vídeos, lliuraments de premis, etc...

Un dels esdeveniments més esperat i celebrat és l'actuació de la Big Band Coromines, formada pels joves músics d'entre l'alumnat del centre i dirigida pel mestre i professor de Música Salvador García Sorlí.

Tot un espectacle que entusiasma el públic i anima el començament de la festa.

Potser t'interesse conèixer com coordina el nostre centre els estudis de música amb els del Conservatori Professional de Música Mestre Feliu i com pot beneficiar els joves músics del nostre alumnat.

Des del curs 2022-23 el Coromines oferta la modalitat de Batxillerat d'Arts en la via de Música i Arts Escéniques

Ací baix tens els vídeos de les actuacions de la BIG BAND COROMINES a les festes de fi de curs dels últims anys que ho hem pogut celebrar. Pots fer clic damunt del vídeo que vullgues veure per a reproduir-lo en YouTube. Esperem que t'agrade molt!!