Matrícula PAU 2021 (Selectiu)

Instruccions per a la matrícula d’EBAU (Selectiu):

1. Ingressa en el compte de l’IES Abastos de  BANKIA (CaixaBank):   “IBAN:  ES86 2038 6349 9860 0007 4722”  la taxa de matrícula que corresponga segons les teues circumstàncies:

a) Ordinària …………………………….………………………….. ………………………………………..   78’20 €

b) Beneficiaris  de Família Nombrosa o Monoparental (Categoria general)   ………….   39’10 €

c) Beneficiaris  de Família Nombrosa o Monoparental, (Categoria especial)………….   Exempts

d) Alumnat amb matrícula d’honor o amb premi extraordinari en 2n Batxiller ……..   Exempts

e) Alumnat afectat per una discapacidad igual o superior al 33 % ……………..………….   Exempts

f) Alumnat víctima de violència de gènere …………………………………………….……………   Exempts

g) Alumnat víctima del terrorisme ………………………………………………………..…………..   Exempts

h) Alumnat acollit al sistema de protecció de menors o sistema judicial reeducació..   Exempts

i) Alumnat en situació d’exclusió social…………………………………………….………………..   Exempts

En la descripció de l’ingrés indica: TAXES PAU + cognoms i nom de l’alumne/a que es presenta.

Si tens taxa reduïda o exempta hauràs d’acreditar-ho amb els corresponents documents en vigor.

Es recorda que el títol de família nombrosa (FN) o de família monoparental (FM) haurà d’estar vigent en la data de matrícula de les proves. No s’admet la sol·licitud de renovació del títol. Sí que s’admet el títol temporal (vigente en el termini de matrícula de les PAU)

2. Entrega:

– El justificant de l’ingrés fet en Bankia (CaixaBank)(bé siga en el caixer, finestreta o transferència),

– Els justificants de l’exempció total o parcial (en cas de tindre-la)

– El formulari amb les teues dades i les assignatures elegides a   la  Secretaria el dia:

· Dimecres  26 de Maig (de 9 a 13 h.) per a la convocatòria Ordinaria    (Juny)

· Dilluns 28 de Juny   (de 9 a 11 h.) per a la convocatòria Extraordinaria (Juliol)

L’alumnat del centre, haurà d’haver formalitzat la sol·licitud de Títol per a poder matricular-se de les PAU

————————————————

TRIBUNAL  ASSIGNAT     I    CALENDARI  EXÀMENS:

Convocatòria Ordinaria

8, 9 i 10 de juny

Tribunal nº 17  E.T.S.I.AGRONÓMICA Y DEL MEDIO NATURAL (CAMPUS CAMINO DE VERA, S/N VALENCIA) Edificios 3G y 3H    http://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html

IMPORTANTE: CONSULTA LAS INSTRUCCIONES DE ACCESO A ESTA SEDE (T17-JUNIO)

Convocatòria Extraordinaria

6, 7 i 8 de juliol

Tribunal nº 16    E.T.S. INGENIEROS INDUSTRIALES (CAMPUS CAMINO DE VERA, S/N VALENCIA) Edificios 5C y 5D    http://www.upv.es/plano/plano-2d-es.html

IMPORTANTE: CONSULTA LAS INSTRUCCIONES DE ACCESO A ESTA SEDE (T16-JULIO)

MOLT IMPORTANT:

• Tot l’alumnat que es presente a alguna prova de PAU, haurà de concórrer a les Proves aportant D.N.I., N.I.E. o Passaport; i coneixent i respectant les INSTRUCCIONS D’ACCÉS A CADA TRIBUNAL, que es publicaran previsiblement el divendres anterior a la realització de les proves –tant en la convocatòria ordinària com en l’extraordinària-, i que es podran consultar en la següent adreça:

QUE  TINGUEU SORT!

Fonaments de l’Art II FAR Matemàtiques II MAT
Francés FRA Química QUI
Geografia GEO Valencià: Llengua i Literatura II VAL

En cas de solapament d’exàmens en l’horari, el tribunal comunicarà a l’estudiant quin examen es farà en el moment de l’horari i quan es farà l’altre examen coincident.