PIIE “Arts Escèniques”

En l’IES 25 d’Abril l’alumnat de música i castellà, en col·laboració amb altres departaments com a dibuix, tecnologia o FP bàsica, realitza tots els trimestres projectes escènics als quals assistix com a públic alumnat i professorat del centre.
En este projecte (Romanticisme: música i poesia) un alumne pianista interpreta una peça de Beethoven.

En el 25 d’Abril disposem d’un local d’assaig musical equipat amb bateria, sota elèctric, guitarres, equip de veus, teclats i altres instruments. L’alumnat pot usar-lo a l’hora del pati per a assajar o aprendre a tocar instruments amb el suport de professorat amb coneixements musicals.

LÍRICA

Cada curs celebrem un concurs d’arts escèniques. L’alumnat, tutoritzat per professorat de música i castellà, realitzen un projecte escènic davant públic. Cançons, teatre, recitals de poesia o ball són algunes de les propostes.

Este curs 23-24 els guanyadors de LIRICA són:

1r premi. Obra de teatre. L’ascensor. Escrita i representada per alumnat de 1r Batxillerat.

2n premi. Les estacions del cor. Recital de poesies escrites per l’alumnat, acompanyades amb ball i música composta pels alumnes i les alumnes de 1r ESO B,C i D

3r premi. Els jocs de la fam. Adaptació teatral amb música composta per l’alumnat de 4 ESO A.

.

CONCERT AVAPACE

En el marc del PIIE d’Arts escèniques este curs hem tingut l’honor de rebre a la banda de punk-rock “Dekubito Pron and The Supins”. Es tracta d’una formació musical composta per persones amb paràlisi cerebral i els seus educadors, pertanyents a l’associació AVAPACE. La seua música està plena d’energia positiva i de valors importantíssims per al nostre alumnat com l’esperit de superació personal, la força de voluntat i el plaer per la cultura com a camí per a la realització personal. Us deixem algunes mostres de l’emotiu moment que vivim amb estos músics excepcionals.