ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

La RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2018, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual es dicten instruccions i orientacions d’atenció sanitària específica en centres educatius per a regular l’atenció sanitària a l’alumnat amb problemes de salut crònica en horari escolar, l’atenció a la urgència, així com l’administració de medicaments i l’existència de farmacioles en els centres escolars. [2018/5900] Estableix que les famílies aporten al centre:

  • L’informe de salut i prescripció mèdica per a l’administració de medicaments en horari escolar (annex IV).
  • Consentiment informat del pare, mare o tutor/a legal i sol·licitud a la persona responsable de la direcció del centre per a subministrar medicació o una altra atenció sanitària en horari escolar (annex V)
  • Aportar la medicació prescrita pel metge o la metgessa, retolada amb el nom complet de l’alumne/a i la posologia i freqüència.
  • Responsabilitzar-se tant de la seua renovació com del control de la seua caducitat.

ANNEX IV. INFORME DE SALUT I PRESCRIPCIÓ MÈDICA PER A L’ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS EN HORARI ESCOLAR

ANNEX V. CONSENTIMENT FAMÍLIES

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies