SETMANA LITERÀRIA 2019

En aquesta setmana sota el lema "De la Terra a la Lluna"  han estat moltes les activitats realitzades al centre en relació als llibres i a la lectura, així com també a la música i al teatre.
Hem tingut la visita de l'escriptora Mercè Climent que va delectar als més menuts de l'escola amb els seus llibres i les històries que ens va contar. Per altra part els més majors vam poder gaudir de la trobada amb Xavi Tarazona, il·lustrador de llibres infantils i juvenils i ens va ensenyar alguns dels secrets del dibuix artístic.
L'alumnat de cinqué i sisé ens representaren contes populars i una llegenda sobre la lluna i les estreles que els va quedar genial.
Altres activitats que realitzàrem van ser: m'agrada llegir , el padrí lector, l'intercanvi de llibres, la creació de relats curts, taller musical ...
Ací us deixem un video resum, esperem que us agrade.