ADMISSIÓ ESO I BATXILLERAT

Códi de centre 03014873

CURS 2024-25

ADMISSIÓ ESO I BATXILLERAT

Qui ha de sol·licitar l’admissió en l’IES Vicente Verdú?

• 1r ESO: alumnat QUE NO PERTANY ALS COL·LEGIS ADSCRITS A L’IES VICENTE VERDÚ i que sol·licita plaça en el centre.
  • 2n, 3r, 4t ESO: alumnat que no està matriculat en l’IES Vicente Verdú i que sol·licita plaça en el centre
  • 1r BATXILLERAT: tots els alumnes que sol·liciten plaça en l’IES Vicente Verdú, inclosos els que hagen cursat l’ESO en el centre.
  • 2n BATXILLERAT: alumnat que no està matriculat en l’IES Vicente Verdú i que sol·licita plaça en el centre.

Informació: Conselleria d’Educació

CALENDARI ESO I BATXILLERAT

1. ADMISSIÓ ESO

Vacants (3 juny) ESO

SOL·LICITUDS del 4 al 10 de juny (telematrícula.es)

LLISTAT D’ADMESSOS ESO

• provisional: 11 juliol (reclamacions 11-15 juliol en (telematrícula.es)
  • definitiu: ESO 22 juliol
    (les reclamacions a les llistes definitives es presentaran en telematrícula.es. La Comissió Municipal d’Escolarització de l’Ajuntament d’Elx resoldrà i contestarà directament a la persona que haja presentat la reclamació.
    Contra les decisions de la comissió municipal d’escolarització, les persones interessades podran interposar recurs d’alçada davant el Director Territorial d’Educació d’Alacant en el termini d’un mes.)

MATRÍCULA ESO (de l’alumnat d’admissió, no dels col·legis adscrits)

• del 22 al 25 de juliol en telematrícula.es. Presencial fins el 26 de juliol, de 9 a 13 h) [si no formalitza la matrícula, la plaçà serà ocupada per altra persona de la lista d’espera]
  • Necessitarà accedir a la pàgina MATRÍCULA. ESO en la pestanya SECRETARIA per a consultar documentació que ha de lliurar i el procediment de matrícula

Manual en pdf del procés de admissió
Secretaria Digital: clau d’admissió Ajuda en pdf Vídeotutorial

2. ADMISSIÓ AULA UECO (Unitat Específica en Centres Ordinaris)

SOL·LICITUDS: del 30 de maig al 6 de juny. L’alumnat ja escolaritzat que compte amb el preceptiu informe en el qual es realitze proposada d’escolarització en una aula UECO, realitzat segons la normativa vigent en matèria d’inclusió educativa, deurà, a través dels seus representants legals, emplenar l’annex XIII, sol·licitud que s’entregarà per
registre en el centre en el que es trobe escolaritzat.

3. ADMISSIÓ BATXILLERAT

Vacants (3 juny) BATXILLERAT

SOL·LICITUDS del 4 al 10 de junt (telematrícula.es)

LLISTAT D’ADMESSOS BATXILLERAT.

• provisional: 16 juliol (reclamacions 16-18 julio en telematricula.es)
  • definitiu: 25 juliol
    (les reclamacions a les llistes definitives es presentaran en (telematrícula.es i les resoldrà la Comissió Municipal d’Escolarització de l’Ajuntament d’Elx. )

MATRÍCULA BATXILLERAT (alumnat d’admissió)

• del 25 al 30 de juliol en telematrícula.es. Presencial fins el 31 de juliol, de 9 a 13 h) [si no formalitza la matrícula, la plaça serà ocupada per altra persona de la llista d’espera]
  • Necessitarà accedir a la pàgina MATRÍCULA. BATXILLERAT en la pestanya SECRETARIA per a consultar documentació que ha de lliurar i el procediment de matrícula

Manual en pdf del procés d’admissió
Secretaria Digital: clau d’admissió Ajuda en pdf Vídeotutorial

4. COL·LEGIS ADSCRITS

Els col·legis adscrits a l’IES Vicente Verdú (Número 11) són:

• CEIP Dama de Elche
  • CEIP El Pla
  • CEIP Jorge Guillén
  • CEIP Lluis Vives

L’alumnat d’estos centres i que haja confirmat plaça** en el centre d’adscripció entre el 6 i el 9 de maig, no ha de realitzar l’admissió. Aquest alumnat té assignada plaça a l’IES Vicente Verdú. Els dies de matrícula són: del 25 al 28 de juny.