Visita a Belles Arts

El dijous 15 de febrer, l’alumnat de 1r de Batxillerat Artístic va visitar la Facultat de Belles Arts Sant Carles de la UPV, guiats i acompanyats per Jonay Cogollos, professor de la facultat i antic alumne de l’Estellés.

El nostre alumnat va poder veure, en primera persona, les excel·lents instal·lacions i dotacions de les quals disposa la UPV, processos artístics com la litografia, el gravat de buit o la serigrafia, realitzant fins i tot una pràctica amb esta última tècnica (fotos).

Així mateix, van poder veure per dins dels platós de fotografia i les aules taller de Dibuix i Volum.

Després van poder visitar les obres del festival Pol·linitzats, una sèrie de murals repartits pel campus. Finalment, van realitzar una gimcana interactiva programada pel Museu Campus Escultòric de la UPV, en el qual van seguir un recorregut per les seues escultures.