Extraordinaris !

Hui, L’Estellés ha felicitat i reconegut a l’alumnat Premi Extraordinari al Rendiment Acadèmic en Educació Secundària Primària i Secundària corresponent al curs 2022-2023 (fotos).

Han rebut una carta de felicitació firmada pel director del centre, David Llavata i pels coordinadors d’ESO i Batxillerat, Marina Mocholí i Fede Escamilla. També un xicotet detall en forma de material escolar i unes llepolies per a endolcir el moment.

A més, se’ls ha animat a seguir en la mateixa línia oferint-los per a aconseguir-ho tot el suport per part del centre.

Enhorabona a totes i tots !!!!