Tour per la València antiga amb Indiana Jones

El passat divendres 23 de febrer, els alumnes de segon d’ESO es desplaçaren fins a València per a descobrir part de la seua història i patrimoni, d’una manera divertida i interactiva.

Acompanyats pel mateix Indiana Jones, emprengueren la cerca del Sant Calze. I mentre aquest els ficava a prova (i cal dir que els nostres alumnes no defraudaren, i valentament acceptaren i superaren cada repte), van conéixer diversos fets i curiositats històriques: el martiri de Sant Vicent, l’estada d’Orson Wells i Ernest Hemingway a la capital, i com no, el viatge fins a València de la copa suposadament emprada per Jesucrist.

A més a més, conegueren de primera mà llocs emblemàtics com els Banys de l’Almirall, el Col·legi del Patriarca (amb caiman inclòs) o el Palau del Marqués de Dosaigües.