Segon premi en el “V Concurso Nacional para la Promoción de Jóvenes Escritores Científico-Técnicos (2009)”
Participants del V Concurs Nacional per a la Promoció de “Jóvenes Escritores Científico-Técnicos” organitzat per ACTA: Laia, Alba i Elba
Aquestes alumnes es trobaven entre els sis treballs finalistes escollits entre més d’un centenar de projectes presentats per alumnes de tota Espanya. Doncs bé, el passat 27 de juny, les nostres alumnes realitzaren una excel.lent presentació del seu projecte a Madrid, i aconseguiren el segon premi. Enhorabona a Laia, Alba i Elba ja que gràcies a la seua feina el nom d’Algemesí torna a quedar en molt bon lloc.

Susi Matoses, professora de Biologia.