Visita alumnes d’informàtica d’FPB i batxiller a empreses de l’UJI

Eren les 8 h del dijous 24 de novembre de 2022 i l’alumnat de 2n d’FP Bàsica d’Informàtica i de 1r de Batxiller de Programació, Xarxes i Sistemes Informàtics romania ansiós al Hall de l’institut, es percebia a l’ambient que alguna cosa important anava a ocórrer. Els professors Quique Nogués i Jorge Romero férem el reconte d’alumnat i iniciarem l’eixida cap a l’UJI.

A les 9.15 h, després d’una llarga caminada, arribarem a les portes de l’empresa 480 que se situa a l’Espaitec de la Universitat Jaume I de Castelló. Els seus representants ens van rebre molt cordialment i ens van fer una interessant xarrada sobre la trajectòria i projectes que porta a terme l’empresa. Al finalitzar, l’alumnat va poder transmetre les seues inquietuds fent algunes preguntes.

Només eixir de 480, al voltant de les 11 h, estava esperant-nos el nostre company, el professor d’informàtica Carlos Saport, i tots junts vam anar a gaudir d’un esmorzar al campus de la Universitat.

Després de reposar forces, vora les 12 h, vàrem visitar els laboratoris de robòtica de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la universitat i presenciarem una demostració del funcionament d’un robot, també ens explicaren en què consisteix el Grau d’Intel·ligència Robòtica i els projectes que porten a terme.

Només finalitzar, cap a les 13.45 h, visitarem la Fira d’Empreses d’Informàtica que aquest dia es portava a terme al mateix edifici.

Finalment, a les 15.00 h arribarem al centre i ens vam acomiadar de tots els companys després d’una esgotadora però productiva jornada.