Èxit en les Olimpíades d’Economia

Gran resultat dels dos representants de l’IES Matilde Salvador en les Olimpíades d’Economia provincials organitzades per l’UJI el passat 23 de març. Ivan García i Marco Quirante es van classificar per a les Olimpíades Nacionals que se celebraran a la localitat de Logronyo els propers 19, 20 i 21 de juny al quedar en 2n i 3r lloc a la classificació final.

Els nostres alumnes van haver de competir amb alumnes de tota la província realitzant una prova tipus test, un exercici pràctic i un comentari de text amb conceptes treballats en el curs de primer i de segon de Batxillerat.

Un gran èxit per al nostre institut per aconseguir dues de les tres places que s’oferien per anar a l’Olimpíada Nacional a la capital riojana.

Enhorabona als guanyadors!