Comunicat a les famílies

Estimades famílies,

A causa de la COVID-19 aquest any està sent molt dur per a tots i totes i  el proper curs començarà al setembre amb moltes incerteses. No obstant això, des de la direcció no hem parat de treballar per a fer front als possibles escenaris futurs, acceptant les nostres limitacions.

L’objectiu prioritari del centre ha estat assegurar la màxima presencialitat, obeint les directrius marcades per la Conselleria d’Educació i Salut Pública, que són respectar el 1,5m de distància de seguretat a l’aula. És per això que podem assegurar la presencialitat de tots els grups d’ESO, FPB i 2n de Batxillerat. La resta de nivells ( 1r de Batxillerat i cicles) acudira al centre els dies alterns, segons les instruccions de Conselleria,.

A diferència d’altres anys, al llarg de la primera setmana publicarem a la pàgina web del centre els llistats de les classes amb la data i l’hora de la presentació escalonada de cada grup amb el seu tutor/a i les instruccions per accedir al centre. Amb això volem evitar aglomeracions el primer dia de curs escolar. Aquest primer dia serà de vital importància perquè el tutor/a informarà al seu alumnat del pla de contingència del centre de prevenció  e higiene front al COVID-19.

És molt important saber que si es presenta a casa qualsevol simptomatologia (tos, febre -més de 37,5 °C-, dificultat en respirar, etc.) que poguera estar associada amb la COVID-19, s’haurà de contactar amb el telèfon d’atenció a la COVID-19 (900 300 555) i amb el centre de salut (figura en la targeta SIP) que li pertany.

No s’haurà d’acudir al centre educatiu fins que el professional sanitari de referència confirmen l’absència de risc per a la pròpia persona i la resta de l’alumnat.

Insistim en la necessitat de la utilització d’ ÍTACA (web família) com a canal principal de comunicació entre el professorat/tutor-a i famílies. És important tindre la clau d’accés prèviament.

Esperem comptar amb la votra comprensió i col.laboració per a que el proper curs es puga desenvolupar amb la màxima responsabilitat.

Ens veiem el proper curs i quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o consulta.

Atentament.

La direcció