Avís famílies per coronavirus

Estimades famílies i alumnat:

Tal com va anunciar el Conseller d’Educació ahir dia 12 de març de 2020, els centres educatius de la Comunitat Valenciana quedaran tancats per temps indefinit. Ací a Castelló es respectarà el període vacacional entre el 14/03/20 i 22/03/20 però a partir de dilluns 23/03/20 el professorat continuarà la seua activitat per tal d’intentar que l’alumnat pugue seguir formant-se des de casa.

A este efecte, s’utilitzaran les plataformes de Conselleria, que són la Web família.
El professorat informarà per mitjà d’aquesta plataforma de com es realitzaran les tasques de les seues matèries (feina que deixarà a l’aula virtual, llibres de text, llibres de lectura, apunts, etc.)

Al mail del centre no s’atendran missatges dirigits al professorat; totes eixes comunicacions caldrà fer-les via Web família.