Intercanvi amb Brescia

L’IES Maestrat ha participat en un intercanvi amb estudiantat de l’institut Abba Ballini de Brescia (Itàlia). Els estudiants italians van arribar a València el dia 9 d’abril i, acompanyants del nostre alumnat participant en l’experiència, van fer una visita guiada per la ciutat. En arribar a Sant Mateu, es van distribuir entre les famílies assignades i ,des del dia 10 d’abril fins al 12 d’abril, van assistir a classes al nostre centre, que van compaginar amb una visita a Peníscola, una altra a les coves rupestres de Tírig, i una excursió a peu a l’ermita del Àngels de Sant Mateu.
El dia 13 d’abril, tots els/les alumnes van tornar a Manises, des d’on viatjaren en avió fins a Brescia. Allí van ser-hi fins al dia 17 d’abril, mentre van assitir a classes i van realitzar-hi activitats complementàries com visites a museus, esglésies, bodegues, etc. A més de Brescia, van visitar Venècia.
L’experiència ha estat molt interessant perquè el nostre alumnat ha desenvolupat la competència lingüística, a més d’haver aprés molt socialment i cultural.

Descarregueu la crònica en PDF

Brescia