Fanzara 2019

El passat dia 20 de febrer de 2019, l’alumnat de l’assignatura optativa d’EPVA de 1r d’ESO i de 4t d’ESO de l’IES Maestrat de Sant Mateu, va viatjar fins a Fanzara per tal de fer una visita  guiada al Museu Inacabat d’Art Urbà (MIAU) de la localitat i la realització d’un taller de grafits.

En arribar al poble, els van fer una xicoteta xarrada explicativa sobre els orígens i els objectius del museu. Tot seguit van realitzar un taller teoricopràctic de grafits en una de les parets del poliesportiu municipal de Fanzara. I per acabar la jornada, l’alumnat i el professorat van fer una visita guiada pels carrers del poble tot explicant-los algunes de les obres més significatives del museu.

Cal dir que es van transmetre uns valors cívics de lluita veïnal i de convivència molt positius i que l’alumnat ha gaudit molt del taller.

IMG 20190220 110801988

IMG 3237IMG 3240