Activitat Barcelona 2019

El dijous 24 de gener de 2019 l’alumnat de 4t ESO i 1r de Batxillerat de l’IES Maestrat va visitar la ciutat de Barcelona a fi d’assistir a la representació teatral de l’obra de Mercè Rodoreda, La plaça del Diamant, que  havia llegit durant el primer trimestre del cus 18-19. Sembla que l’experiència d’anar al Teatre Victòria de Barcelona a veure una obra tan important per a la literatura i que l’alumnat havia llegit prèviament els va agradar moltíssim.
I a la vesprada, de les 15’00h fins a les 17’00h, van participar en un taller sobre taurons a l’Aquàrium de la ciutat. Mentrestant, l’alumnat de PR4 va fer una visita al nucli antic de la ciutat, va passejar pel Barri Gòtic i van fer una visita del claustre de la Catedral. Tot seguit, els/les alumnes i dos professors  es va desplaçar fins al centre comercial del Maremàgnum on es van trobar amb la resta de companys i companyes a fi d’emprendre el viatge de tornada cap a Sant Mateu.
Ha estat, doncs, una jornada del tot satisfactòria tant per a l’alumnat com per al professorat. Moltes gràcies a totes i a tots!

IMG-20190124-WA0002