eTwinning, introducció

El present curs acadèmic 2017-2018, l’ I.E.S. Maestrat ha dut a terme el projecte interdisciplinar Let’s eat! amb l’ institut Abba Ballini de Brescia, Italia; i l’ institut Elstertalschule – Freie Gemeinschaftsschule de Greiz, Alemania, mitjançant la plataforma europea etwinning. Aquest projecte ha sigut creat pels Departaments d’ Anglés i Informàtica, però han contribuït el Departament d’ Història, el Departament de Ciències i el Departament de Plàstica; i ha estat adreçat als alumnes de 4t i de 1r d’ Educació Secundària Obligatòria.

L’ objectiu era per una banda que els alumnes reflexionaren sobre la seua dieta i trobaren maneres de millorar-la, analitzant també quina era la dieta de generacions anteriors i els motius d’ aquesta evolució. Per altra banda, també es pretenia que els alumnes es trobaren amb la necessitat de comunicar-se en anglés per poder entendre’s amb els alumnes estrangers i descobrir quins eren els seus hàbits alimentaris i en què consistia la seua cuina tradicional.

La nostra idea és seguir treballant amb aquests instituts el proper curs acadèmic amb la intenció de poder realitzar un futur intercanvi d’ estudiants perquè els alumnes puguen gaudir dels plats dels respectius països.

En la pàgina web del nostre centre podreu trobar alguns dels documents digitals que els alumnes han realitzat. Estem segurs que els trobareu interessants. Nosaltres estem molt contents amb els resultats però seguirem treballant per millorar.

1. Vídeo promocional de l’ I.E.S. Maestrat, per a donar a conéixer el nostre centre
  2. Enquesta d’hàbits alimentaris
  3. Informe sobre l’enquesta d’hàbits alimentaris