Activitat música

ACTIVITAT “ERASE UNA VOZ… la historia”
L’alumnat de 1r d’ESO de l’IERASE UNA VOZ 001ES Maestrat va realitzar una activitat el dia 13 de novembre de 2015 a l’Auditori i Palau de congressos de Castelló. Assistiren a un concert didàctic sobre l’evolució de la música vocal al llarg de la història. Abans de tornar al centre van fer una parada per observar l’arc romà de Cabanes. Les professores acompanyants van ser Núria Carod, Júlia Sanchis, Carme Sanchis, M. José Prats, Susanna Albiol, Laura Doménech, Laura Hernández, Maria Jesús Milleti Ana Beltran.

IMG-20151117-WA0002
TALLER DE CANT CORAL
Enguany és novetat al centre l’optativa de 4t d’ESO de Cant Coral. Les alumnes assagen una hora a la setmana per a aprendre tècnica vocal. La professora d’aquesta optativa és Carme Sanchis.

cor