Commemmoració 9 d'Octubre

Aportamos, orientamos, optimizamos, innovamos en
Formación profesional al servicio de la empresa
Desde el #cipfpfaitanar Mejorando e innovando para ofrecer una formación profesional de calidad.

Des de la Coordinació d'Igualtat i Convivència, amb motiu de l'entrada del rei En Jaume I a València, el 9 d´octubre de 1238, i per commemorar aquest dia, es va organitzar al centre una activitat dirigida a tot l´alumnat, tant del torn de matí com de vesprada. L'activitat va consistir en una representació en clau d'humor, dels secrets, els misteris i les anècdotes, generalment desconegudes, al voltant de la vida d'aquest rei i que es va fer el divendres 8 d’octubre.

A l'acte va participar alumnat de diferents cicles formatius, que, per contribuir a l'ambientació de l'activitat, van elaborar elements propis de l'època. A la representació, al torn de matí, va participar alumnat de primer i segon del Cicle Formatiu d'Animació Sociocultural i Turística, i al torn de vesprada, alumnat de primer d'Educació Infantil i 2n d'Atenció a Persones en Situació de Dependència.

L'acte va ser organitzat i presentat per companyes i companys del Departament.

#cipfpfaitanar #fp #ciclosformativos #ciclosformativosfp #ciclesformatius #igualdad #igualtat #convivencia #dependencia

Aportamos, orientamos, optimizamos, innovamos en
Formación profesional al servicio de la empresa
Calendario escolar