VISITA A… IBÉRICA DE APARELLAJES

El passat 20 de novembre a la vesprada, alumnes dels grups de primer dels cicles formatius de grau mitjà d’Instalaciones Elèctriques i Automàtiques y primer y segon del grau superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, es desplaçaren per a visitar l’empresa Ibérica de Aparellajes situada a Massamagrell. Aquesta empresa es dedica a la fabricació d’aparamenta d’Alta Tensió per als centres de transformació.

Els va atendre el responsable de I+D de l’empresa i els va explicar les característiques dels seus productes i la justificació de l’ús del SF3, un gas aïllant que permet reduir les dimensions de les cel·les utilitzades als centres de transformació. També férem un recorregut seguint les diferents etapes del procés de fabricació: soldadura, buit, connexió, muntatge, comprovació, etiquetatge. Els va fer un resum de les exigències pel que respecta les normes que han de complir i al llarg de l’explicació va respondre a totes les qüestions que plantejaren els alumnes. Va ser una visita interessant, ja que aquest material no és possible disposar d’ell al centre.

Agraïm haver pogut gaudir de la visita i esperem poder tornar l’any que bé.