Petició Avaluació Anticipada

Els alumnes de 5é i 6é d’ensenyament professional que es presenten a l’ABAU, proves d’accés a Ensenyaments Superiors de Música, o necessiten les notes per a convalidar assignatures de batxiller, poden sol·licitar, amb l’aprovació del professor tutor, l’anticipació de l’avaluació final. Esta avaluació anticipada tindrà lloc el dia 15 de maig, i el termini d’admissió de sol·licituds serà del 2 al 7 de maig ambdós inclosos. Complimentar aquest document implicarà el compromís per part de l’alumne d’assistir a totes les activitats acadèmiques fins a final de curs, sempre que així ho requereixquen els professors. De igual manera, aquest document suposarà la declaració jurada de la concurrència a estes proves.

IMPORTANT: Els alumnes sol·licitants emplenaran formulari online i també entregaran en secretaria l’imprés adjunt signat per ells i el tutor

PETICIÓ ONLINE: Emplenar el següent formulari abans del 7 de maig. https://forms.gle/NaHd58f11vYhZecu6

PETICIÓ EN PAPER: Del 2 al 7 de maig en secretaria o consergeria. Formulari de petició de l’avaluació en paper.