TRAINEESHIP ABROAD

Erasmus+ engloba dins dels seus programes educatius l’Educació Superior, dirigida a alumnes de formació professional superior que decidisquen realitzar el seu període de formació en centres de treball de països de la Unió Europea acollits al programa.

El Sixto Marco participa en aquest programa des de 2014, any en què se li va concedir la Carta Erasmus+, i al llarg d’aquest període molts han sigut els alumnes que han decidit realitzar les seues pràctiques a l’estranger.

L’últim, Alejandro Castell, alumne del cicle superior d’Administració i Finances, que va realitzar una estada per a pràctiques a Oxford durant tres mesos, i en la qual va tindre l’oportunitat de conéixer a gent molt interessant en les federacions de caça esportiva que va visitar.

A més de millorar el seu nivell d’anglés, l’aproximació a la cultura anglesa, va suposar per a ell una manera de creixement personal i professional que va millorar la seua capacitat d’adaptació i flexibilitat, qualitats imprescindibles per al futur professional.

Erasmus + includes within its educational programs Higher Education, aimed at higher vocational training students who decide to carry out their training period in work centers in European Union countries that are part of the program.

Sixto Marco has participated in this program since 2014, the year in which it was awarded the Erasmus + Charter, and throughout this period many students have decided to carry out their internships abroad.

The last one was Alejandro Castell, a student of Administration and Finance. He carried out an internship at Oxford for three months, where he had the opportunity to meet very interesting people in the sport hunting federations that he visited.

In addition, the approach to English culture, meant for him a way of personal growth.