DIA DE LES VÍCTIMES DE L’HOLOCAUST

El 27 de gener, amb motiu de la commemoració del Dia de les víctimes de l’Holocaust i coincidint amb el 77 aniversari de l’alliberament d’Auschwitz per part de l’exèrcit rus, des del Departament de Geografia i Història hem dut a terme una exposició basant-nos en informació relacionada amb el genocidi. Per a això, els alumnes han fet un treball de cerca d’informació sobre llibres, pel·lícules i personatges importants que van participar en aquest esdeveniment històric.

Aquesta exposició s’ha col·locat en l’hall d’entrada de l’institut i estarà fins al 25 de febrer, perquè tots els alumnes puguen visitar-la i, periòdicament, hem anat baixant amb els diferents grups donant-los una breu explicació.