BEQUES ERASMUS+ FORMACIÓN PROFESSIONAL GRAU MITJÀ

L’Associació d’Empresaris Tèxtils de la CV (Ateval), ha guanyat una Acreditació Erasmus com a coordinador d’un consorci d’FP, en el qual participa com a soci del projecte l’IES Sixto Marco.

Aquesta Acreditació Erasmus permetrà realitzar mobilitats d’alumnat, graduats i professorat de Grau Mitjà d’FP de totes les escoles participants, durant tot el programa Erasmus, fins al 2027. Totes les despeses estan coberts per la beca. Participen les següents branques professionals:

• Confecció i Moda
  • Calçat i Complements de Moda
  • Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques

El consorci compta, per al primer any d’Acreditació, amb 51 mobilitats per a estudiants/graduats de 92 dies de duració; i 21 mobilitats per a professorat/personal no docent de 7 dies de duració. Els països de destinació d’interés són: Itàlia, Malta/Irlanda, Alemanya i Portugal.

En breu informarem de la data d’obertura del procés de selecció de candidats/as i els requisits per a participar.

L’Associació de Joves Empresaris de València (AJEV) , ha guanyat una Acreditació Erasmus com a coordinador d’un consorci d’FP, en el qual participa com a soci del projecte el Sixto Marco.

Aquesta Acreditació Erasmus permetrà realitzar mobilitats d’alumnat, graduats i professorat de Grau Mitjà d’FP de totes les escoles participants, durant tot el programa Erasmus, fins al 2027. Totes les despeses estan coberts per la beca. Les branques professionals que participen són:

• Tècnic en Gestió Administrativa
  • Tècnic en Activitats Comercials
  • Tècnic en Sistemes Microinformàtics i Xarxes

El consorci compta, per al primer any d’Acreditació, amb 40 mobilitats per a estudiants/graduats de 32 dies de duració; 20 mobilitats per a estudiants/graduats de 67 dies de duració i 22 mobilitats per a professorat/personal no docent de 7 dies de duració. Els països de destinació són Itàlia, Portugal, Irlanda i Malta.