Genovés i Plensa

Dimarts 7 de març, l’alumnat de 1r de Batxillerat A de les assignatures de Volum i Projectes Artístics, així com el de 4t d’ESO de l’Assignatura d’Educació Plàstica Visual i Audiovisual, van assistir a la Fundació Bancaixa per a visitar les exposicions de Jaume Plensa i Juan Genovés (fotos).

L’exposició de Jaume Plensa va contar amb una visita guiada d’una hora en la qual se’ls va explicar tot el concepte subjacent  en les seues escultures. Es tracta d’una obra conceptual, en la qual la poesia té molta presència, conformant peces etèries i volàtils en les quals la figura humana, així com els caràcters gràfics, tenen una importància cabdal. Gràcies al guia, els alumnes van poder reflexionar i comprendre la importància de la gestació de la idea en el procés creatiu.

D’altra banda, van poder gaudir per lliure de l’exposició de Juan Genovés en les quals tracta temàtiques polítiques i socials relacionades amb la dictadura, la transició democràtica i els grans moviments de masses. Les seues obres de gran format van impactar molt als nostres alumnes que van eixir entusiasmats de l’exposició.