Ones gravitatòries

El passat desembre, alumnat del batxillerat de ciències va assistir a l’Expoinnova-2022, les jornades de ciència divulgativa que organitza el Parc Científic de la Universitat de València. Ara ens arriba un videoresum amb les impressions de l’alumnat sobre l’esdeveniment, que compartim amb vosaltres, així com algunes fotos i altre vídeo.

A l’Expoinnova, vam poder escoltar, entre d’altres, a Isabel Cordero Carrión, matemàtica i astrofísica, qui col·labora amb el projecteinternacional Virgo i que ens va parlar sobre “Catàlegs d’ones gravitatòries.Sorolls i futures deteccions“.

Ariadna Fullana Jordan (1r BAT C) i Hugo Abad Roberto (2n BAT C) intervenenen el videoresum del PCUV.

Diferente

L’Associació de Famílies de l’Alumnat (AFA) de l’IES Vicent Andrés Estellés, ha fet lliurament al departament d’Orientació acadèmica i professional de deu exemplars del llibre “Diferente“,de Eloy Moreno (foto).

És una nova novel·la que reivindica i lluita per valors importants en la nostra societat, sempre a través d’una trama plena d’enigmes i sorpreses. Estem segurs que el nostre pla d’acció tutorial es veurà reforçat amb aquest treball.