Inauguració

És un gran plaer convidar-vos, un curs més, a la inauguració de l’exposició del nostre alumnat de batxillerat artístic que tindrà lloc dilluns que ve, 20 de març de 2023 a les 18.00 h. a la Casa de la Cultura de Burjassot.

Us esperem!

Jardins del Túria

El dia 10 de març de 2023 va tindre lloc l’activitat final de la segona avaluació programada en l’assignatura de Jardineria. Aquesta activitat consistia en una excursió per un dels principals jardins de la ciutat de València, el Jardí del Túria. Els alumnes de 3r d’ESO, acompanyats pels professors Alberto Sanjuan, Santiago Sirera, Ana Escamilla i Inés Martínez van recórrer a peu l’últim tram del parc i visitaren les instal·lacions del Caixaforum, situat a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Comptem, a més d’amb els docents de l’IES, amb els alumnes del Màster de Formació del Professorat, en l’especialitat de Biologia i Geologia, de la Universitat de València: Lorenzo Mazzetti i Aurora Lozano; així com amb l’ajuda de Rebeca i Alba, membres de l’Associació de Famílies. ​

​L’activitat es va plantejar com una oportunitat per a reconéixer els principals elements que s’utilitzen en la construcció de parcs i jardins. A més, vam poder analitzar la selecció d’espècies vegetals realitzada en els diferents trams del riu. Dins del Caixaforum, la professora Inés Martínez, gràcies a la seua formació en Arquitectura i a la seua àmplia experiència laboral, ens va ensenyar com els dissenyadors de l’edifici es van basar en elements del paisatge per a la construcció de l’elements icònics com el jardí vertical i altres estructures.

La idea de combinar art i naturalesa és el principal motor del projecte que l’equip directiu està duent a terme en el nostre centre, en el qual s’emmarca l’assignatura de Jardineria. Des del departament de Biologia volem agrair especialment a Lorenzo i Aurora la seua implicació en l’organització d’aquesta excursió i l’esforç que han dedicat durant aquests últims mesos a col·laborar amb el projecte.

Més imatges ací.