AMPA: EXTRAESCOLARS 2023-2024

NATACIÓ

L’AMPA ofereix a l’alumnat que ha abonat la quota unes excel·lents condicions econòmiques per a realitzar un curs de natació anual a la piscina coberta municipal.

El curs de natació són 30 sessions i serà els divendres de 16.45 a 17.30h des d’octubre fins a juny.

El preu habitual del curs és de 173,96 €, però per a l’alumnat que ha abonat la quota el preu amb descompte és de 87,99 €.

Heu de fer l’ingrés bancari o transferència abans del 27 de setembre al següent número de compte indicant: NATACIÓ-NOM  I COGNOMS-CURS.

COMPTE AMPA: ES79 / 3117 / 0001 / 9920 / 6370 / 8826

Envieu un correu amb el justificant a ampaiessantvicentferrer@gmail.com amb la següent informació:

Nom i cognoms alumna/e:__________________Curs: _____ Grup: ___

Nom mare/pare/tutor:_______________________________________

Telèfons: (mare)__________________/ (pare)_____________________

IOGA

L’AMPA ofereix classes de ioga gratuïtes a l’alumnat, mares i pares membres de l’AMPA.

Les classes seran els divendres de 16:00 a 17:00 h a l’institut.

INSCRIPCIÓ: Envieu un correu amb les vostres dades a ampaiessantvicentferrer@gmail.com:

Nom i cognoms alumna/e: __________________Curs:____ Grup: ___

Nom mare/pare/tutor que hi assistirà:__________________________

Telèfons: (mare)___________________/ (pare)___________________

SI VOLS ESTAR AL DIA DE LES ACTIVITATS DE L’AMPA PER A LES FAMÍLIES, UNEIX-TE AL NOSTRE CANAL DE TELEGRAM: