Presentació projectes ASIX

Des de l’IES Sant Vicent Ferrer, i principalment des del Departament d’Informàtica, volem donar la nostra enhorabona a l’alumne Rehan Riaz que ha obtingut el títol de Técnic Superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa aquest curs 2018-2019. Aquesta setmana Rehan ha presentat davant del tribunal, format pel Cap de Departament Raül Lerma a més dels professors Ximo Matalí i Marta Giménez, un interessant Projecte de Fi de Cicle anomenat “Netown” de creació, administració i gestió de serveis en una intranet per a una empresa.

Estem especialment contents perquè Rehan ja obtingué en el nostre centre el títol de grau mitjà de SMX i, per tant, es tracta d’un alumne que ha completat dos graus d’Informàtica amb nosaltres.

L’equip docent li desitgem el millor en la seua vida professional i personal.

Enhorabona, Rehan!