Jornada de Nadal

Aquest any hem encetat un programa nou, el TEI. Amb ell volem millorar la convivència al nostre centre  i transmetre els nostres alumnes valors tan importants com el respecte i la tolerància. Per aprofundir en les relacions entre els nostres tutors i tutorands, i aprofitant la jornada de Nadal, hem organitzat una gimcana. Creiem que ha estat un èxit. Tant els alumnes com els professors hem gaudit junts. Volem agrair a tots els participants, especialment els alumnes, que són els autèntics protagonistes. Desitgem continuar treballant i que el nostre centre es convertisca en un referent de concòrdia. Seguim construint ponts. BON NADAL.