Concurs de relat curt

CONCURS DE RELAT CURT DE “COCA-COLA”

Aquest curs 2015-16, els nostres alumnes de l’IES Maestrat de 2º d’ESO han participat al concurs de relat curt patrocinat per la multinacional de refrescs Coca-Cola. Havien d’escriure un relat de dos fulls amb temàtica lliure. Tots els participants van rebre uns petits detalls de l’empresa patrocinadora i es dedicaren dues sessions per tal que tots crearen el seu relat.
L’alumna guanyadora ha sigut Anna Sanmartín Ferrer Jianhao de 2º ESO D la qual ha presentat un relat que, a més d’emotiu, conté valors morals. La seleccionada l’ha presentada el passat dissabte dia 9 d’abril a la Universitat Cardenal Herrera de Castelló per a la segona part del concurs. Si supera aquesta fase, haurà de viatjar a Madrid per a participar en la final.
L’IES Maestrat li desitja molta sort.

Coca-cola