Biblioteca – Normes

banner

La biblioteca del centre està dividida en dos espais: la Biblioteca Central (planta baixa de l'edifici principal) i la Biblioteca Gloria Fuertes (al pati).

A la Biblioteca Gloria Fuertes podeu trobar la col·lecció de literatura juvenil (incloent les lectures recomanades i obligatòries). A la Biblioteca Central està la resta dels fons bibliogràfics del centre. Les dues biblioteques estaran obertes de dilluns a divendres, a l'hora del pati. A més, les lectures d’aula estan als Departaments Didàctics i per sol·licitar-los t’hauràs d’adreçar al teu professor/a.

Es recorda a tots els usuaris de la biblioteca que, una vegada han tret un llibre en préstec, són els responsables dels llibres i han de cuidar-los fins que els retornen.

Per a poder traure en PRÉSTEC un llibre de la biblioteca pots fer-lo de dues formes:

1) Acostar-te a la biblioteca corresponent a l’hora del pati i demanar el llibre que vols. Si està, te’l pots endur al moment.

2) Reservar el llibre on line, entrant en la Biblioteca virtual.

• Entra a la Web del centre (http://www.iesbenicassim.es/).

• Selecciona la pestanya “Biblioteca” i, en el desplegable, tria “Catàleg de llibres”
o a l’enllaç https://pmb.edu.gva.es/opac_css/index.php?codcentro=12005283.

• Entra a la Biblioteca amb la teua identitat digital.

Identificadorel que apareix abans de l’arrova en @alu.edu.gva.es (alumnes) o @edu.gva.es (professorat).

Contrasenya: la que cadascú tinga (la de microsoft office).

Si tens algun dubte, mira la guia a: “Com consultar o reservar un llibre”.

• A l'endemà de fer la reserva pots passar a recollir l'exemplar sol·licitat.

El préstec inicial serà de 21 dies i es podrà renovar el préstec una única vegada i per 15 dies més, si eixe exemplar no ha estat reservat per un altre usuari.

Per a demanar la RENOVACIÓ del préstec pots acostar-te a la biblioteca corresponent a l’hora del pati i demanar la renovació del préstec. (No cal portar el llibre).

La DEVOLUCIÓ dels exemplars es farà a la mateixa seu on s'haja fet el préstec. Per tornar un llibre se li ha de donar al professor que fa la guàrdia de biblioteca i assegurarnos que ens fa la devolució a l’ordinador abans d’abandonar la biblioteca.

Mensualment els responsables de la biblioteca informaran als tutors de l’alumnat que té LLIBRES PENDENTS de tornar. També s'informarà a les famílies a través del correu electrònic que figura a secretaria. En cas que un alumne torne amb retard un llibre, tindrà bloquejat el préstec de nous llibres tant de temps com els dies que s’haja endarrerit.

Bones lectures!