Notícies recents

Taxes batxillerat .pdf

Reunions famílies segon trimestre

15 de gener de 2024

Dies 24 i 25 de gener a les 18:30. Consulta ací dia i aula.

A les 19:15h podreu assistir a les xerrades per a famílies.

Exàmens assignatures pendents

12 de gener de 2024

Exàmens assignatures pendents CCFF (convocatòria ordinària)

9 de gener de 2024

Activitats final de trimestre

4 de gener de 2024

El dia 22 de desembre, darrer dia abans de les vacances de Nadal, vam gaudir d’una jornada especial. Gràcies a totes i tots per la vostra participació. Ací us deixem un resum:

Activitats final de trimestre

10 de desembre de 2023

Resultats escrutini Consell Escolar

24 de novembre de 2023

Eleccions al Consell Escolar 2023

16 de novembre de 2023

Des d’avui 16 de novembre i fins al 23 de novembre ja hi ha disponible el vot no presencial per a les famílies.

El procediment és el que contempla el DECRET 93/2016, de 22 de juliol, del Consell, pel qual es regula el procés electoral per a la renovació i constitució dels consells escolars (sistema de doble sobre):

• Descarrega, ompli i imprimeix la papereta.
  • Introdueix la papereta en un sobre tanca’l.
  • Agafa un segon sobre i introdueix en ell:
    • El primer sobre amb la papereta dintre.
    • Fotocòpia del DNI de la persona que vota.
  • Porta els dos sobres a la secretaria del centre del 16 al 22 de novembre o el 23 de novembre a la mesa electoral. El lliurament dels sobres pot realitzar-lo una altra persona (per exemple els vostres fills/es) sense necessitat d’autorització.

Recorda que també pots vindre a votar de manera presencial el dia 23 de novembre de 8:30 a 15:30.

Eleccions al Consell Escolar

16 d'octubre de 2023

El proper 23 de Novembre de 2023 es celebraran eleccions al consell escolar.

El CENS dels pares i mares o tutors s’ha publicat el dia 18 d’octubre i estarà fins el dia 27 d’octubre per poder realitzar esmenes (podeu consultar-lo en la Secretaria de l’IES).

Us animem a presentar-vos com a candidats per a representar el vostre sector. Del 23 d’octubre fins el 7 de novembre pots presentar la teua candidatura. Pots fer-lo de manera presencial a la secretaria de l’IES o també omplint el formulari del sector que representes i enviant-lo a: 12005283.info@edu.gva.es.

Candidatura de l’AMPA

Candidatura independent de les famílies

Candidatura de l’associació d’alumnat

Candidatura independent de l’alumnat

Candidatura del professorat

Podreu votar de manera no presencial del 16 al 23 de novembre (pròximament publicarem el procediment), i de manera presencial el dia 23 de novembre.

Tota la informació