30 GENER: «Dia Escolar de la No-Violència i la Pau»

El 30 de gener de cada any, coincidint amb l’aniversari de la mort de Gandhi, es celebra el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau).

Aquest any l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació Sociocultural, per tal de recolzar aquesta iniciativa i difondre una CULTURA DE PAU, va convocar un CONCURS DE GRAFFITIS per a tot l’alumnat del nostre centre amb el lema “La Pau no és sols absència de guerra”.

Han participat:

• Oscar Blázquez de Primer Curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Instal.lacions Electrotècniques.
  • Noelia Jimeno Lora de Segon Curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil. – Presentà 2 Graffitis –
  • Tamara Bort Marchin de Primer Curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació Infantil.

Durant tres dies han estat exposat per tal de votar i triar entre tots i totes quin era el graffiti guanyador, que ha resultat ser el presentat per OSCAR BLÁZQUEZ.

ENHORABONA OSCAR!

ESTE ÉS EL GRAFFITI GUANYADOR