TALLERS EN RESIDÈNCIA I CENTRE DE DIA, QUART DE POBLET

El dia 13 de Maig el grup d’ 1 Grau mitjà d’atenció a la dependència de la vesprada, va visitar la Residencia pública de Quart de Poblet anomenada «Gesmed». És una Residència i Centre de dia per a persones majors i Residència per a persones amb diversitat funcional. Mitjançant la col·laboració del professorat dels mòduls de Recolzament Psicosocial, Suport domiciliari, Característiques i necessitats de col·lectius, es varen preparar a classe diferents tallers per a fer amb les persones grans. Pel que fa a la visita en primer lloc, Marta l’animadora sociocultural del centre ens va fer un recorregut explicant-nos les rutines i activitats que es duen a terme i també els perfils professionals de la residència. També poguerem veure una sala d’estimulació sensorial que pretén estimular a les persones majors mitjançant imatges i llums. Després en acabar el recorregut vàrem començar a fer els tallers dirigits a les persones majors que consistien en ioga i relaxació, psicomotricitat, reminiscència,  artterapia, música i batucada. D´altra banda des de el mòdul de Suport domiciliari l’alumnat va elaborar una funda per a mòbils que varen donar a les persones de la residència com obsequi i record de la visita. Agrair a la Residència aquesta possibilitat que ens va permetre donar al nostre alumnat una primera experiència de contacte amb la realitat i per damunt de tot el nostre afecte i agraïment a totes les persones grans que volgueren participar en les nostres activitats i que tant ens feren gaudir per ser el nostre gran referent i gran exemple.

GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES